marți, 6 aprilie 2010

obsedati...

Am si eu o rugaminte pe care doresc sa o fac publica...
Data viitoare cand cineva tine neaparat sa verifice daca sunt online... d-ati un buzz si daca sunt la PC o sa va raspund cu cea mai mare placere.
Nu e nevoie sa imi bagati id-ul pe cine stie ce site-uri!
Acum 10 minute am fost asaltata de jdemii de cereri de prietenie pe mess.
WTF...
Bai... nu mai faceam fata... Decline, decline, decline... Ignore, ignore, ignore...
Dar pana cand? :
Deja imi tremura mana... Nervii erau intinsi la maxim...
Inca eram nedumerita... Nu intelegeam, ce dracu se intampla !?
Am primit sute de buzzuri in decurs de 10 secunde... Toate astea precedate de o sumedenie de propuneri care mai de care mai neconventionale... sa nu mai zic de originalitate.
:
Chiar nu mai stiam cum sa reactionez...
Intr-un final s-a gasit un binevoitor caruia ii multumesc... si mi-a explicat el care e treaba...
Cica un curios a verificat pe nu stiu ce cacat de site sa vada daca sunt on...
Si mi-a ramas id-ul si avatarul afisat...
Genial.
Si pac pac... vanatorii de pasarele au sarit.
Ok... A fost o experienta dubios de stresanta...
Deci repet: data viitoare incercati cu clasicul "buzz".
Multumesc anticipat!

Niciun comentariu: