miercuri, 7 aprilie 2010

Tigari

Tigari...Tigari...Tigari...
Totul a inceput acum 5 secole... Cand se plimba C. Columb pe cine stie unde... si i-au trimis indienii plantuta asta...
Off... e numai vina lui
:))
Si intre timp industria tutunului s-a supradezvoltat...
Cine ar fi crezut acum ceva ani ca va prinde atat de bine la public?
Cine ar fi crezut ca suntem o natie atat de proasta incat sa fim adeptii tuturor rahaturilor care ne afecteaza sanatatea?
Eu fumez de vro' 5 ani. Si evident, m-am apucat dintr-o prostie...
Ca sa fiu cool, tru si toate cele.
Nu zic ca nu as putea sa ma las... pentru ca POT!
Dar aici intervine faza cu vointa...
Chiar nu cred ca vreau... Adica sunt sigura ca nu prea vreau sa ma las...
Bine, recunosc... M-am lasat cam de 1000 de ori de fumat :)).
Am incercat si cu plasturi si cu gume...La un moment dat luam niste picaturi ciudate din cauza carora imi venea sa "dau la boboci" cand trageam cate-un fum, dar cu toate astea tot continuam sa fumez...
Ultima incercare a fost cu tigarile astea electronice... Si atunci am realizat ca nu e vorba de dependenta aia de nicotina... nu... chiar deloc. Fumam cacaturi dalea electronice, deci imi asigurau nicotina de care are nevoie un dependent.
Dar... unde era farmecul?
Nu mai scoteam fum, ci abur.
Nu imi place sa ma joc cu aburul... Nu puteam face cerculete din aburi...
Nici macar nu mai era mirosul ala de tigare...
Si asa am ajuns la o concluzie simpla:
dependenta pe care am capatat-o pentru sfantul Kent 8 intre timp s-a transformat in obsesie.
Nu pot concepe o dimineata ok fara tigari si cafea.
Nu as putea iesi undeva cu fetele la pahar de suc si unul de barfa... fara preamaritul KENT.
Incep sa cred ca e cel mai bun prieten al meu.
Ma insoteste oriunde, nu ma lasa la greu, dar nici la bine.
Nu cere nimic, nu are nevoi fiziologice, nu se supara pe mine si isi intampina sfarsitul cu demnitate... Se lasa fumat pana la capat fara sa se planga...
:)) Mda... v-am zis eu ca sunt obsedata de tigari...
A devenit o obisnuinta, un reflex... e mai mult decat simpla dependenta.
In fine... pe scurt:
LE ADOR!
PUNCT.

Un comentariu:

Nea Costache spunea...

Nu e sanatooos, si asta ti-o spune un fumator inrait, care a fumat in viata lui, o tigara luuunga de aproape...25 Km!!!
Nu ma crezi?
La un pachet/zi= 20x7cm=1,4m/zi
1,4x365zile= 511m/an