miercuri, 7 aprilie 2010

Banci...

Wtf...
Azi a fost una din zilele alea in care iti poti spune in gand "am trait sa o vad si pe asta"...
Invat pe undeva prin salajan intr-un liceu pe nume Dante...
El asa e liceu bun, pacat ca e populat..
In fine, nu asta e subiectul de azi.
Ideea era ca... fac acelasi drum zilnic, si de la metrou pana la liceu sunt cam 3 minute de mers printre blocuri...
Hmmm....
Un pic acana de Dante e un parculet sau mai bine zis parcoi. :))
Si acolo sunt banci, evident.
Inteleg... avem nevoie de banci in parcuri.
Sunt foarte utile niste banci in zonele verzi...
Si de fapt intotdeauna cand ma duc pe Ior ii injur pastia de la primarie ca nu's in stare sa mai puna si ei 3 masute in plus... Intotdeauna ma inghesui cu jdemii de babalaci pe un metru de banca...
Ok...
Trecem si peste asta...
Azi am avut mirarea de a... observa ceva nou.
Fiind in vacanta nu am mai dat prin zona cam de 3-4 zile... Si ia uitati-ma pe mine azi... trecand linistita pac pac... printre blocuri... cand... ce vad?
Trec de un gang... si parampam... 2 banci asezate asa face to face...
Mda... mi se parea destul de aiurea locul in care au fost asezate, dar mi-am zis in gand " e... as putea sa ma obisnuiesc cu asta...treaca de la mine".
Si ce credeti? Mai inaintez cativa metri... si ajung pe aleea din fata liceului...
Soc total.
Pana si gandurile mi-au fost atat de mirate incat au uitat sa-si faca aparitia...
Nici nu stiam ce dracu' sa mai zic...
Tot inaintam... si pe aleiuta aia pe partea stanga... au fost " plantate" banci... din metru in metru...
Bai...
CE CAUTA BANCILE ALEA ACOLO!?
Oare chiar o sa stea cineva pe bancutele alea sa admire blocul darapanat din fata? Si sa se delecteze cu miresmele de bucate venite din bloc? Sau cu cele venite din gradinitele blocurilor... unde toti patrupezii cartierului isi fac nevoile...
N'as prea crede.
Apoi... am mai inaintat putin, deja nu mai eram atat de sigura pe mine...
Ma gandeam ca in curand o sa fiu nevoita sa calc pe banci ca sa ajung in scoala...
Si... tocmai cand era sa imi zic " se putea si mai rau" ma uit vis-a-vis...
Adica fix langa gardul ce delimiteaza liceul de alta alee...
Si acolo erau o gramada de bancute proaspat plantate.
Bai, nu am nimic cu bancile in general, doamne fereasca!
Dar, ma jur ca sunt cam 20 de banci aliniate si asezate "strategic".
Oamenii care pe viitor se vor aseza acolo nu v-or face altceva decat sa ne admire pe noi, in incinta liceului.
Oare nu era de ajuns ca vedeam diverse persoane care ne spionau de pe geam? Acum o sa ma simt si mai urmarita...
Eh...
Si cand sa ma enervez... mi-am amintit...
Cica: " aaa... stai ma asaaaa.... e R-O-M-A-N-I-A..."

Niciun comentariu: