miercuri, 5 mai 2010

O Doamne!

Din mult ravinta gama "M.S." (Massuri stupide):

  • Andreea smoki SpamReply 9:24 PM 5/5 4:33 AM 5/2 DACA NU CITESTI ACEST MESAJ VEI MURI PE LOC!!!Am 22 de ani si locuiesc in Bucuresti. Eu nu am mana stanga,nu am urechi si nu am nas.Mana dreapta face hemoragie odata la 12 ore din cauze necunoscute.Daca nu trimiti acest mesaj la toti din lista vei muri in aceasta saptamana!O fata de 12 ani nu a trimis mesajul si cand s-a dus la baie a iesit din scurgere un ochi rosu care a facut-o sa moara,iar un baiat a vrut sa manance noaptea la 00:00 ,a taiat painea pana la jumatate si a aparut la fereastra doi ochi si doi dinti .Parintii l-au gasit mort dimineata cu urme de dinti pe el si cu fata de vampir.L-au ingropat dar el inca mai bantuie pe cei care nu vor sa trimita mesaje eu trimit ca vine ala sa ma omoare ce naiba nu risc Las (Doamne fereste) scz lam primit sh yo .
  • Oooo da! Cata imaginatie! Voi va d-ati seama cat a stat autorul acestui ingenios mass sa il coaca? Vi-l puteti imagina cum statea el asa intr-o zi, probabil "pe tron", reflectand asupra unei teoreme de-a lui Menelaus sau si mai frumos, criticand teorii precum cea a cospiratiei !? Si... brusc i s-a aprins un beculet! Si ce-a spus el: " ia sha scriu mha shi yo ceva cool". Zis si facut. Parca-l vad pe micul geniu indreptandu-se cu pasi grabiti inspre Sfantul PC, asezandu-se face to face cu dansul si dandu-si frau liber imaginatiei! Vai, dar cata creativitate! Offf... Macar daca am folosi-o in scopuri mai nobile!

Niciun comentariu: