miercuri, 12 mai 2010

E clar...

Scarbos. Da, asta este cuvantul potrivit!
Tara scarboasa condusa de scarbe. ( asta a fost ca sa inlocuiesc cuvantu' ala de care se legau toti inteleptii si anume "cacat") .
Oare chiar avea Ady dreptate si sunt o frustrata sau intradevar ceea ce se intampla in jurul nostru devine din ce in ce mai " palpitant"?
Adica... am deschis si eu zilele trecute televizorul cu ideea ca poate gasesc un film dragut.
Evident, imi propusesem sa nu ma opresc pe vreun canal de stiri sau ceva in gen.
Si categoric, nu m-am putut abtine. In timp ce butonam telecomanda arzand de nerabdare sa ajung la ceva interesant... PAC!
Ce credeti? Era chiar el ma, ala micu'! Sclavutu lu Base' ma... Exact... Boc!
E... si probabil l-ati vazut si voi sau macar ati auzit de ce a putut sa debiteze.
Cat de calm era el cand spunea ca tara noastra este datoare cu nu stiu cate miliarde. Cu cata sinceritate incerca el sa ne explice ca dintre doua rauri l-au ales pe ala mai mic.
Ha ha! Asta da gluma buna.
Si dupa ce ne-a explicat el cam in ce situatie ne aflam, incercand sa ne arate jumatatea plina a paharului, bineinteles, a trecut la promisiuni.
Adica... dupa ce imi explica el mie ca e obligat sa taie 25% din salarii pentru ca suntem datori vanduti si nu mai stim ce sa facem... are tupeul fantastic sa faca publice viitoarele " investitii" pe care le vor face! Ma esti nebun? :))
Adica... tu imi spui ca nu mai sunt bani nici de cumparat o ciunga si ca mai ai putin si infometezi populatia, ca apoi sa imi zici ca o sa faci 900 de km de autostrada si ca o sa ridici nu stiu cate case de-a lungul anului? Adica, nu ai fost capabil in vremurile bune ( daca s-au putut numi bune vreodata), dar acum pe timp de criza, reusesti!
Pai cum vine asta?
Si base... Ahhh... Alt dragalas. Face apel la solidaritate.
Ei, cum suna asta, ha? S-O-L-I-D-A-R-I-T-A-T-E!
Nu va unge sufletul? Nu va alina putin suferinta?
NU!
Si baiatu' s-a gandit sa fie el salidaru' sef si sa-si doneze salariu' lui de boss.
Si de aici ce denota? Ca scumpul nostru president nu traieste din leafa. Clar.
Trebuie sa recunosc ca e o strategie buna. Adica, toate plantele ( portocalele) care l-au votat sunt multumite!
Bai, nu mi-o luati in nume de rau. Nu sunt eu vreo priceputa in ale politicii, dar cand vad atata ipocrizie chiar ma frapeaza.
Oricum... salariatii ca salariatii, dar cu pensionarii chiar s-a intrecut orice limita.
Adica oamenii aia dupa ce au muncit o viata intreaga, nici acum la batranete sa nu poa' sa stea linistiti? Nu merita si ei putina liniste?
Dar recunosc, e o idee buna.
Adica... imaginati-va si voi. Parca mi-l vad pe Base stand el frumos asa printr-un centru spa gandindu-se la problemele tarii. Si ce-a zis el? Bai... astia s-au cam inmultit pe cand cu comunismu acu' 20 de ani. Nu avem resurse necesare pentru toti. Ia da-i dracu'!
Si pac pac, a pus mana pe tel: " Ba... gata ba... am gasit solutia! Taia-le domne din salarii si din pensi!".
Si raspunsul: " Pai... domn' Base... nu credeti ca sunt masuri cam drastice? Unii s-ar putea sa nu supravietuiasca".
Si nenea Base... " Buna idee, da si tu un acatist sa ne ajute Dumnezeu si ne mai ia cativa de pe cap!".
Trist dar comic. :))

Un comentariu:

Ady The Madman spunea...

hai ca trebuie sa iti dau dreptate de data asta, chiar daca nu e de noi...in sensul in care o schimbare nu depinde de noi!Pareri?da , se pot imparti , caci ce costa?Observ o schimbare de atitudine in textele tale!...???