vineri, 23 aprilie 2010

Eu, tu, noi, voi.

Simt nevoia sa aberez.
Si o voi face. Chiar aici si chiar acum.
Pentru ca pot in acceasi masura in care vreau sa fac asta.
Pentru ca ma plictisesc si pentru ca imi doresc sa va plictisesc si pe voi.
Prea multe introduceri, prea multe cuvinte...
Prea multa monotonie, prea multe griji cotidiene, prea mult stres.
Intr-un cuvant prea multa omenire.
M-am sictirit maxim. Maxim am spuuus!
Vreau sa fug, sa scap de tot. Sa las in urma toate amintirile, atat pe cele frumoase cat si pe cele urate!
Vreau sa fiu lasata in pace, sa nu ma mai urmareasca ganduri sumbre, indivizi falsi, peisaje monotone.
Vreau sa am sansa la un "nou inceput" !
Nu mai vreau sa ma urmareasca trecutul, nu mai vreau sa traiesc din amintiri. Vreau sa traiesc noi clipe minunate ca mai apoi sa traiesc alte clipe si mai minunate si astfel sa le uit pe primele.
Iar cele urate... imi ajung deja!
Vreau sa pot fi asemeni unui copilas, sa ma pot bucura de cel mai banal lucrusor ce-mi pica-n mana. Vreau sa scap de toata agitatia... Sa nu-mi mai sune telefonul in cele mai geniale clipe din viata mea. Sau cel putin, daca tot suna sa aibe bunul simt de a nu imi strica ziua cu o veste extraordinar de proasta! Vreau sa nu mai fiu nevoita sa deschid televizorul si sa ma oripilez! NU! NU! NU! Vreau sa ma pot uita in voie fara tot felul de manipulari in masa, fara toate stirile alea sumbre, fara OTV, fara posturi ce traiesc de pe urma pitipoancelor de genul "sexy braileanca"!
Nu mai vreau sa aud promisiuni peste promisiuni din partea LUI!
Nu mai vreau minciuni peste minciuni din partea LOR!
Nu mai vreau reprosuri din partea VOASTRA! Nu mai vreau nici macar sa imi strigati numele!
Ma deprima... Cine? VOI! Care voi? Aia toti cu gura mare.
Ce? Cum? Unde? Ce a facut aia? Cum a facut ala? Taci in pula mea!
Vreau sa pot fi cine sunt cu adevarat, chiar daca inca nu sunt sigura de identitatea mea.
Vreau sa ma plimb peste tot si nicaieri, fara griji, fara mobile care sa sune ca dracii, fara persoane care sa ma arate cu degetul, fara TINE! Da exact, fara tine....
Care tu? Pai... TU ma... TU!
Ala pe care in clipa asta il trimit la dracu'!!!
Si dupa vacanta asta bine meritata in care mi-as dori sa ma detasez de toti/e...
Vreau un EL ma... un EL! Cer prea mult? Un el care sa-mi fie aproape, un el capabil sa ma inteleaga, un el demn de iubirea pe care o am de oferit, un el langa care sa nu fiu nevoita sa imi spun minciuni minut de minut, un el care sa nu ma faca sa imi iau caaaampiii!
Si... cica am un "el" langa mine....( dar aici e doar teoria)...
Si cica i-am incrediintat toata dragostea mea, si cica sunt prea mica sa vorbesc de dracovenii dastea... Pentru ca cica nu le inteleg si cica nu's capabila sa iubesc...
Oare nu sunt? Oare e doar o iluzie?
Sper din tot sufletul.
Sper sa nu fi decazut in halul asta, ma sperie gandul ca as putea fi "dependenta" de o persoana.
Sau poate teama asta e cauzata tocmai din dorinta arzatoare ce se afla in subconstient.
Acea dorinta umana, exact! Aceea de a iubi si de a fi iubit.
Poate...
Prea relativ pentru mine.
Bai tu intelegi ce cacat mananc eu aici?
Zi ma, tu intelegi?
Ahaaa fraiere, te-am ghicit! Acum iti spui in cap cum ca eu am luat-o razna si iti dai o palma si iti zici " La dracu', iar am pierdut timpu' cu nebuna asta!"
Nu delirez MAAA! Asta simt, dezordinea asta pe care o poti observa si in literele pe care tocmai le-am insirat mai sus o regasesti in capul meu, in mintea mea, IN MINE!
Si nu bai, nu sunt retardata. Ar fi fost bine...
Sunt doar eu... o simpla adolescenta prinsa intr-o lume plina de cacat, cu oameni de cacat prinsi in tot felu' de treburi de cacat...
Si chiar si postu' asta e plin de cacat!
Si tu ma cititorule... HA HA HA!
:)) Treci in dus ca te-ai manjit!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Esti dusa maica, daca astea sunt opiniile tale...si de cacat te-ai facut tu cu postarea asta!

Ady The Madman spunea...

in plus...vezi cum scrii!incearca sa fii mai corect gramaticala.

Deeabolique Blonde spunea...

m-am facut de cacat si cu multe alte posturi... :)

si dusa... oare? nu neg, depinde de perspectivele fiecaruia.

cat despre gramatica, da stiu, am probleme mai ales cand ma grabesc.
si da, chiar asta incerc, sa progresez.