joi, 28 ianuarie 2010

despre barbati si femei...

  • Barbatul este capul, iar femeia este gatul.Dupa cum se stie...gatul poate intoarce capul cand si in ce directie vrea el!
Dupa cum probabil ati observat inca de cand erati mici, diferentele dintre baieti si fete sunt destul de mari...si destul de numeroase. Incepand din copilarie cand ne dezvoltam gusturile, fetitele aleg ca jucarii preferate papusile ( de aici rezultand instinctul lor matern), iar baieteii masinutele. Cele doua sexe sunt foarte diferite, si daca ne gandim putin, asa si trebuie: vba. aia " + cu - se atrag". As putea enumera zeci de alte chestiuni ce ne diferentiaza pe noi de sexul masculin dar v-oi trece direct la ce ma deranjeaza cel mai rau. In ultima vreme aud tot mai des aberatii de genul " femeile sunt proaste" sau " nu e om... e FEMEIE!" si lista poate continua. La un moment dat ajunsesem chiar si eu sa cred asta ( stiti voi, e treaba aia aiurea, cand auzi ceva zilnic mai intai te enerveaza, iar apoi devine banal si iti intra in reflex). De curand m-am gandit mai bine si mi-am dat seama ca pana la urma si femeile si barbatii, la mdoul general tot oameni se numesc, iar prostia nu tine de sex, ci de fiecare in parte. Apoi m-am gandit ca totusi in toate exista un sambure de adevar, si am inceput sa caut motivul acelor speculatii misogine. Si....mi s-a aprins beculetul ! Nu stiu daca si voi ati observat dar in general femeia face pe proasta. De ce? Foarte simplu! Ne folosim de asta. Barbatii ne subestimeaza, iar asta este unul dintre avantaje. Ii lasam intotdeauna sa creda ca ei conduc totul, ca ei sunt cei mai tari si tot asa... cand de fapt noi suntem cele care ii indruma. 90% din barbatii care au reusit ceva in viata au avut o femeie in spate, desi 89% din acestia clar nu sunt constienti de asta. Si iar m-am intrebat " de ce?". Pai...eu cred ca totul se datoreaza superficialitatii barbatilor. Nu ca ar fi prosti, doamne fereste! Problema lor este ca din momentul in care devin constienti de forta pe care o detin tind a-si rezolva problemele prin intermediul acesteia, neglijand partea cu ganditul. In schimb, noi, femeile, din momentul in care realizam ca nu suntem tocmai puternice (fizic), ne dam seama ca trebuie totusi sa ne aparam cumva, recurgand asfel la gandire. Noi apelam de cele mai multe ori la manipulare, la mici sireticluri etc. Toate aceste lucruri se intampla inca din copilarie, mai tarziu intrandu-ne in reflex , astfel avand mereu tendinta de a manipula si de a controla tot, fara sa ne mai dam seama. Cum ne alegem partenerul, sau cum ar trebui? Pai, o sa va dau un exemplu simplu: atunci cand va alegeti un animalut de companie, de exemplu un catel, il veti alege in functie de cateva criterii. Va veti dori sa fie frumos, dar totusi sa aibe si o latura haioasa, poate va veti dori sa va apere, sa fie agresiv, dar totusi sa fie bland cu voi ( stapanele), si sa fie si putin mai destept decat un prost. Nu veti vrea un catelus geniu, dar nici unul de-a dreptul imbecil. De ce? Pentru ca trebuie sa poata fi capabil sa invete simple comenzi precum " sezi, culcat, aport", dar in acelasi timp sa nu isi dea seama ca poate fi mai puternic decat dmnvoastra! Cam asa este si cu baietii...cel putin in opinia mea! Bine, acum trebuie sa recunosc ca exista si multe exceptii, dar in general cam asa mi se pare mie ca sta treaba. :) Si inca o trebusoara care tin sa o amintesc acelor tipi care desconsidera femeia: nu uitati ca si voi tot dintr-o FEMEIE ati iesit.... :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

foarte interesant :X:X mi-a placut partea cu cateii =)) :X bravo deeu

Anonim spunea...

mi-a placut ultima faza.."nu uitati ca si voi tot dintr-o Femeie ati iesit"..pnm ei uita mereu chestia asta..ei se cred mereu deasupra femeilor..si ai avut dreptate kand ai zis k se inseala! :*:*

Lαurα. spunea...

Postu´ meu preferat bă :d

Acum o lună sau cât a trecut, ziceai k "ce să scrii u p blog" şi ia uite, în 2 zile ai deja 4 posturi.

Ptu ptu mânca·o·ar mama de dieştiaptă ;;)

rappy spunea...

stai sa vezi knd fac baietii pe prostii ce iese;))

hai k ma apuc si eu din nou de blog:)) sa ne batem in idei:):P