vineri, 29 ianuarie 2010

Prima impresie, de ce conteaza atat de mult?

Hmmm...In ultima vreme am observat ca atunci cand cunosti o persoana, prima impresie conteaza mult prea mult. Cred ca acest lucru se datoreaza faptului ca in secolul nostru totul a devenit mult prea superficial, noi am devenit mult prea superficiali! Peste tot dau de proverbe, zicatori etc. care au la baza faptul ca prima impresie conteaza, dar toate acestea se contrazic cu altele, de exemplu: "aparentele inseala". Da...eu una m-am cam saturat de toata prefacatoria asta. Pana la urma de ce conteaza atat? Nu inteleg, sa zicem ca eu azi ma duc sa ma intalnesc cu un tip, iar eu sunt o tipa foarte vorbareata, zambitoare, si poate un pic sarita de pe fix. Ma imbrac destul de lejer si nu prea imi cenzurez vocabularul. Iar persoana cu care trebuie sa ma intalnesc pare mult mai serioasa, si are cu totul alt stil. Cu ce naiba ma ajuta pe mine daca la prima intalnire ma duc imbracata elegant, foarte aranjata, stau acolo ca momaia calculandu-mi fiecare vorbulita pe care o spun, si fiind super atenta la modul in care gesticulez si tot felul de cacaturi dastea? Ce rost are? Intradevar probabil vom tine legatura o perioada... dar nu o s ma pot preface intotdeauna. Deci pana la urma tot o sa incheiem relatia daca lui/ei nu ii convine, nu? :)) Bineinteles, acum nu zic ca ar trebui din prima sa mergem total nearanjati ( par jegos, unghii nefacute si alte detalii "minore" de genul) si putind a usturoi sau a mai stiu eu ce, si nici sa ne povestim toata viata si toate micile noastre secrete nu ar fi tocmai ok. Dar totusi nici sa ne prefacem ca suntem ceva, cand de fapt noi NU SUNTEM ASTFEL! Nu vad logica, mi se pare un efort in plus. Sa va dau un exemplu. Un producator de dulciuri scoate pe piata o ciocolata foarte nasoala la gust, dar o ambaleaza foarte frumos. Evident, suntem tentati sa o cumparam si probabil asta o sa si facem, dar dupa ce o s-o gustam, a2a oara CLAR nu ne mai atingem de ea si o lasam pe raft, in toata splendoarea ei! Ma rog, exista si exceptii, adica vreau sa spun, asa prin absurd, daca cumva vrunul dintre noi este un colectionar de ambalaje? Sau mai stiu eu ce... Oricum parerea mea este ca ar trebui sa ne purtam cat mai natural, este mult mai simplu si mult mai sigur! Daca ii place asa cum esti vei putea sta chill la fiecare intalnire, dar daca ii place asa cum ai vrut tu sa pari, o sa fi intotdeauna un pic stresata ca nu cumva respectivul/a sa nu se prinda de adevarata ta fata.

Un comentariu:

Anonim spunea...

da ai dreptate..trebuie sa fim noi insine..k pana la urma daca tot o sa ne prefacem o sa-si dea seama..:*:*:*

frumos:x chiar mi-a placut:*