sâmbătă, 30 ianuarie 2010

tarfe...

Si cand zic "tarfe" nu ma refer doar la patzachinele alea care din majoritatea unghiurilor se aseamana cu papagalii ( si aici risc jignirea acestei specii pasaresti) si care nu stiu sa faca altceva decat...trotoarul, asta ca sa nu zic un termen mai urat. Ci si la restul speciilor de tarfe existente printre noi. M-am cam saturat de toate persoanele care se invart in jurul meu, si ma pupa zilnic in cur, iar pe la spate se pisa pe mine. M-am saturat sa intru in scoala, constienta ca nu este tocmai cea mai buna zi a mea, ca hainele pe care le-am ales fara sa ma uit prea bine dimineata nu prea se asorteaza, ca nu sunt fardata tocmai ok, ca parul meu nu sta tocmai cum ar trebui, ca culoarea glossului pe care l-am aplicat in graba pe buze nu este tocmai potrivita cu tenul meu etc. si sa apara in fata mea cate o "binevoitoare" pupincurista, cu un zambet pe cat de larg, pe atat de fals, si cu un tupeu fantastic, spunandu-mi pe un ton prefacut " Vaii deeoo, cat de mult imi place cum iti sta parul azi" sau " Cred ca ti-am mai zis ca glossul asta te avantajeaza perfect." si lista poate continua. In momentele alea nu mai am putere sa zic nici macar un banal " mc" ... pana la urma daca vreau sa ma mint, ma mint singura. Imi vad de drum, si daca am starea necesara le bag un zambet fals....sau mai bine zis, o incercare de zambet fals. Pe drum inspre clasa imi pun intrebarea,la naiba, ele chiar nu isi dau seama ca am oglinda? Si ca sa vezi... chiar VAD!? Mda... si ce e si mai trist, e ca la doar 2 sec dupa ce dispar, ele incep si isi dau coate una alteia: " ai vazut fataaah ce par jegos avea deea?" " da fataaahhhh....in puii mei, nici pana la ghena nu m-as fi dus asa...ma rog...vorba vine...ca doar nu o s ies eu sa arunc gunoiu....era asa... metaforic vorbind".... Si ma mai scot din sarite si genul celalalt de tarfe... da, exact! Acele persoane care zilnic stau in preajma ta, iti fac complimente si iti "dau sfaturi", care sunt intotdeauna langa tine cand: ai mancare, ai bani, ai un luciu d buze pe care oricine si l-ar dori sau daca detii orice chestie materiala pe care sa le-o "imprumuti" si lor...dar de la care, nici macar lucruri marunte precum "Deea, sterge-te si tu pe nas ptr. ca ai o urma de pix" nu o sa auzi vreodata. Si, ce impresie iti lasa? Ca ele de fapt, adora sa te faci de ras... :)) mda... cam aiurea... Si acum ca sa nu creda cineva ca fac diferentieri intre sexe...sa vorbim putin si de pers. pe care eu le cataloghez drept " tarfe masculine". Exact.... si ei pot fi tarfe...ca persoana ,bineinteles. Sunt acei tipi, care aduc mai mult a pizde. Stau toata ziulica barfind in stanga si in dreapta, iar apoi fac pe "cocosii". Sau acei tipi care au un caracter jegos... aceia care nu ar merita nici macar sa te obosesti sa le dau o palma. Mda... sunt inaptii aia care se cred mari macho... si care cred ca daca ei sunt combinati cu vro 5 fete in acelasi timp, si ca daca au mai si futut vro 2 printr-o toaleta de la etajul 2 al scolii sunt cei mai " cool". Stiti ce cred eu de fapt? Sunt atat de complexati incat nu pot sta doar cu o fata, pentru ca implicit, ar trebui sa ii acorde mai mult timp, iar respectiva ar avea ocazia sa il cunoasca mai bine, si... s-ar termina tot. Si cu ce te ajuta ca ai futut tu 2 pzd in nuj c wc? Nu demonstreaza nimic altceva , decat ca ori nu au vrajeala necesara, ori nu au capitalul necesar de a le duce in alt loc. In cacat! De ce si-ar dori cineva sa se futa intr-o toaleta jegoasa, iar apoi sa se mai si laude cu asta? in fine.... Si lista "tarfelor" poate continua.... dar e cam tarziu acum, asa ca o s va las pe voi sa va ganditi!

6 comentarii:

Lαurα. spunea...

Bă, dk mai intenţionezi să ştergi postu´ ăsta te bat :-L

Alina spunea...

si asta e foarte mistooo ! :)
gen asta si cel q despartirea sunt fav mele.
bv bai ! Chiar imi plac !:) :*

Anonim spunea...

tineo tot asa deea foarte tare :P

keby spunea...

Ai mare dreptate in postu asta,ai atins cam toate punctele,well done.
Imi place blogul tau.

Jorjet spunea...

Asta asa e :)) iti admir felul de a gandi si faptul ca ne impartasesti si noua gandurile tale si realitatea cruda din viata de zi cu zi cu bune si cu rele . Bv`o :*

Deeabolique Blonde spunea...

thanx :D