duminică, 31 ianuarie 2010

cainii nimanui...

Stiu ca nu este tocmai un subiect care sa intereseze prea multe persoane, dar totusi trebuie discutat. Multora dintre noi nici nu le pasa, insa totusi cainii comunitari sunt o problema. Cainii sunt animale ce se presupune ca sunt in grija noastra, a oamenilor, pentru ca NOI i-am domesticit... nu au facut-o singuri. Iar acum? Nu ne-am asumat responsabilitatea. Superficiali ca de obicei, ne-am cam batut joc de ei. Ce vina au cateii ca noi suntem iresponsabili si ii abandonam undeva intr-un colt al strazii? Cat de uman vi se pare, ca o persoana sa abandoneze 5 puiuti intr-o cutie de carton, undeva intr-un boschete? Si totusi, majoritatea imi veti da dreptate, dar nu se va intampla nimic pe viitor... De ce nu facem nimic si acceptam situatia asta? Cand stateam la bloc obisnuiam sa mai dau din cand in cand mancare si cateilor din fata blocului. Si dupa cateva luni ce credeti ca s-a intamplat? :)) M-au oprit niste babe care pretindeau ca ele iubesc animalele, spunandu-mi sa nu mai hranesc " creaturile alea". Si ... evident, am intrebat si eu: DE CE? Si ce credeti ca mi s-a raspuns? :)) "Mai Andreea, si noi iubim animalele, dar sunt periculoase. Ar trebui sa chemam hingherii." Cu ce dracu le deranja pe babaciunile alea ca Labus si Lupita veneau din cand in cand in fata scarii noastre pentru o bucata de paine? :| Nu i-am bagat in casa lor si nici nu le obligam sa aibe ele grija de ei... Sunt atatia oameni care trec zilnic pe langa cainii comunitari de parca nici nu ar exista, cum naiba poti ignora un suflet? Cum poti sa treci pe langa el si sa nu vezi cat de mult sufera? Poate il vezi, poate nu, poate ti se face sila de el, dar cainele ala probabil nu a mai mancat de vreo doua zile, a indurat geruri de -15 grade si tot el ar fi gata sa-ti ofere loialitate si prietenie neconditionat, fara a-ti cere nimic in schimb. Ma rog... poate o sa aibe nevoie de putin timp pentru a fi scos afara, si de un castronas cu mancare si unul cu apa. Dar atat... Daca chiar iti pasa si vrei sa ii ajuti, de ce te resemnezi cu gandul ca " nu poti face nimic" ? Daca vrei... POTI! Stiai ca poti sa hotarasti cui aloci cei 2% din impozitul datorat statului pentru Comitetul National pentru Protectia Animalelor? Daca chiar iti pasa de soarta animalelor fara stapan din Romania, te rugam sa directionezi aceasta suma catre Comitetul National pentru Protectia Animalelor. Nu te costa nimic! Informatiile necesare sunt: Comitetul National pentru Protectia Animalelor (CNPA) IBAN: RO68BPOS70802782541 ROL01 Banc Post Ghencea, Bucuresti Cod Fiscal: 14136585

Un comentariu:

Anonim spunea...

Vous avez de bons points il, c'est pourquoi j'aime toujours verifier votre blog, Il semble que vous etes un expert dans ce domaine. maintenir le bon travail, Mon ami recommander votre blog.

Mon francais n'est pas tres bon, je suis de l'Allemagne.

Mon blog:
Regroupement de credit et Rachat de credit immobilier