vineri, 11 februarie 2011

Povestea continua.

Nu stiu daca e o veste proasta sau o veste buna, insa am de gand sa continui cu scrierea randurilor lungi de pe acest blog. Ma gandeam sa ma opresc din atata trancaneala si din scris si sa ma apuc sa fac intradevar ceva util mie, insa am realizat ca nu ma pot desprinde de asta. Am tot fost intrebata in ultima vreme de ce mi-am facut blogul si de ce scriu atatea aberatii. Ei bine, o fac fiindca, pe langa starea de vegetare, mintea mea mai are nevoie si de ceva exercitiu cateodata, si cum joculetele gen "sudoku" nu ma pasioneaza ma rezum la citit si scris. Si oricat de banale ar parea gandurile-mi asternute aici, eu depun un oarecare efort in asezarea ideilor intr-o anumita ordine, in asezarea cuvintelor astfel incat sa formeze o propozitie si mai apoi o fraza, iar toate astea in final sa aibe si un oarecare sens. Si cateodata chiar ma ajuta fiindca imi este destul de greu sa vorbesc cu o persoana despre toate problemele ce ma framanta si gandesc ca nu ar fi dragut sa o plictisesc pe respectiva. Aici, intr-un loc public nu oblig pe nimeni sa-mi ingurgiteze debitatiile, ci pur si simplu le astern, iar apoi totul este lasat la liberul arbitru. Daca vrei citesti, daca nu vrei, nu! Am facut si ceva modificari legate de aspectul modestului meu blog, imbunatatiri as putea spune. Iar celor ce chiar au timp pentru a digera fiecare litera asternuta in mod mai mult sau mai putin chibzuit in postarile mele, le urez lecturare placuta.

2 comentarii:

Anonim spunea...

tine`o tot asa .. citesc cand am putin timp ce mai scrii tu pe blog .. succes in continuare >:D< A.

Deeabolique Blonde spunea...

Multumesc. :D