sâmbătă, 25 septembrie 2010

Colega noua - verdict.

Am promis ca o sa revin cu noutati despre noua mea colega. Ok, iata verdictul: Nu este proasta, este doar... NEBUNA! Dar in cel mai real mod posibil. Adica e o persoana cu tulburari psihice, nu stiu cat de grave, cert e ca e sarita de pe fix. Si nu o spun doar eu, o spune toata clasa si inca 3 sferturi de liceu. Si nu o spunem doar noi elevii, ci o spun si profesorii si chiar si directoarea. In cele 2 sau 3 zile cat a venit la scoala a reusit sa se faca cunoscuta ( intr-un mod negativ, evident) peste tot. Acum intreaba chiar si femeile de servici de ea. A facut numai idiotenii. De exemplu s-a dus la agentul de paza ( bgs) si l-a rugat sa se joace voley cu ea. Categoric, dansul a refuzat-o. Ea i-a zis ca e rau si s-a gandit ca poate prefera baschetul, asa ca i-a venit cu o mingie de baschet. Apoi... s-a dus la ora, la italiana, unde s-a plictisit si a inceput sa tipe la profa ca ea vrea sa iasa afara. Si pana la urma s-a ridicat si a iesit. In alta ora s-a tinut dupa mine si inca 3-4 colege care nu doream sa mergem la italiana cu Repetto si s-a asezat cu noi pe o bancuta. Si... vorbeam noi ce vorbeam intre noi cand ma trezesc ca se ridica Madalina aka Margarina si fuge brusc inspre cealalta parte a liceului. Ne-a socat putin, insa ne-am gandit ca a vazut ceva sau nu stiu... Ne gandeam la orice plauzibil. Dupa 5 minute s-a intors asa ca am intrebat-o: " Mada, de ce ai fugit asa?" Si raspunsul: " Era o pata mare portocalie, curgea dintr-o masina, un lichid asa scarbos." Am ramas toate tablou, nu stiam daca sa radem sau sa ne gandim serios. Nu stiam daca rade de noi sau daca vorbeste serios. Asa ca am repetat intrebarea: " Ok, dar de ce ai fugit?" Si iata raspunsul: " Da ma... era o pata foarte mare, curge dintr-o masina". Asa ca am intrebat a3a oara: " Ok,ok, da-o in colo de pata, eu te intreb DE CE AI FUGIT?" Si raspunsul pe un ton foarte calm, ca si cand nimic nu ar fi iesit din comun: " ah, pai vroiam sa vad daca e cineva in fata." Ooo Doamne! Si aici ne-am convins ca intradevar are o problema cu capul. Si ghiciti ce? Directoarea a spus ca e constienta ca nu e tocmai normala, insa legea nu ii permite sa faca nimic in legatura cu asta, asa ca cel mai bine ar fi sa o evitam. Si va rog frumos, credeti-ma pe cuvant, e absolut imposibil de evitat! Orice i-as spune, oricat as ignora-o, oricat as implora-o, tot langa mine o sa fie, tot vorbind in urechiusele mele se va afla. De exemplu intr-o pauza ii tot ziceam sa ma lase in pace fiindca nu am chef de ea si s-a apucat sa imi povesteasca de prietena ei Jessica. Omg... Nici macar nu sunt sigura ca Jessica e un personaj real sau fictiv. In fine... cam atat nou. Aaaa... am omis partea cea mai interesanta. S-a tinut dupa o colega pana acasa si a intrat peste ea. Hihihi, ce mi-ar place sa intre si peste mine. Muhahahah!

2 comentarii:

Anonim spunea...

hey imi place blogul tau >:D< :)

Deeabolique Blonde spunea...

Ma bucur, mc :D