luni, 26 aprilie 2010

Pentru Ady the madman (Part2)

Am uitat sa mentionez cateva detalii. Scumpul de Ady are si un al2lea post... ca un fel de continuare. Si ce credeti? Cand l-am citit mi-a aparut un film in cap. Bine... ce-i drept a adaugat si el cateva chestiute, total pe dinafara subiectului, dar a adaugat.
Citez: " Completare Viata? cu totii o traim.Sau nu?Depinde de noi!Cuvantul magic este DA!Alege sa spui DA!Lasa cuvantul DA sa intre in viata ta!Gasesti tot felul de scuze si spui NU.Asta NU e bine, asta NU imi place, asta NU imi convine...dar ce iti place?...hmmm...te pune pe ganduri , nu? Asta e perioada cea mai potrivita pentru intrebari?Imi plac prietenii!stii macar ce inseamna cuvantul PRIETEN?
"
Si zici ca eu scriu cacaturi?
Uite-l ma cum se contrazice el singurel asa... Offf...
Partea cu scuzele iti suna cunoscut? Cam asta faci tu ma! Suntem oameni, diferiti! Cu pareri, idei si conceptii asupra vietii total diferite! Vrei sa ma apuc sa-ti explic dupa ce criterii ma ghidez eu? Chiar vrei? Ai atata rabdare incat sa citesti aproximativ 1000 de randuri?
Tu in postarea de mai sus indemni lumea sa fie PRO. Dar nu mentionezi adeptul cui sa fie...
Tu iti dai seama ma baiatule cum ar fi sa fim toti PRO in general? Nu crezi ca ambele cuvinte. si "da" si "nu", isi au rostul lor? In fine... tu stii!
Apropo, am vazut si eu filmul ala cu Jim Carrey ( nu-mi amintrsc numele) si chiar mi-a placut si te felicit: ai inteles partial morala, insa gandeste-te ca intradevar e interesanta ideea, Jim e un actor f. bun, dar tot film ramane! Fictiune, inspirata din realitate ce-i drept, dar tot fictiune.
So... grow up, boy! (asta ca sa te iau pe limba ta). Si nu in sensul de a te maturiza precoce, ci
DESCHIDE OCHII!
Nu stiu ce ma determinat sa raspund speculatiilor tale si nici nu imi pot explica de ce tocmai mi-am pierdut ceva minute explicandu-ti tie ca nu ai dreptate in tot ceea ce spui, dar daca cumva nu apuc sa termin de invatat tot la biologie pana maine la ora 9 sa stii ca tu esti vinovatul!

Un comentariu:

Ady The Madman spunea...

Din pacate cine intra pe blogul tau se cam umple de c..at!nu?iti pare asa de rau ca ai pierdut timp cu raspunsul pentru mine, insa cum e sa citesti aberatiile tale si la sfarsit..., citez:"Si chiar si postu' asta e plin de cacat!
Si tu ma cititorule... HA HA HA!
:)) Treci in dus ca te-ai manjit!"
Mai mult nu mai citez ...ca ai o exprimare...sigur nu din carti sau filme cu morala.
Nu imi multumi de publicitate, caci e reciproca!